logo

پروفسور کیومرث اشکان

(بدون نظر)

هیچ رسانه اجتماعی ثبت نشده است.

امروز:شنبه|۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۴|۶ مرداد ۱۴۰۳
---
ساعات کاری ثبت نشده است.
78 Harley St, KT3 3TX London
اگر شما مالک این صفحه هستید!

با احراز هویت می‌تونید تیک آبی دریافت کنید، مدیریت اطلاعات این صفحه رو به عهده بگیرید و از امکانات کوچا برای راهبری و توسعه کسب‌و‌کارتون استفاده کنید.

دریافت مالکیت صفحه

توضیحات

پروفسور کیومرث اشکان یک جراح مغز و اعصاب برجسته و یکی از معدود جراحان مغز و اعصاب در لندن است که به مقام استادی دست یافته است. او در چندین کلینیک و بیمارستان برتر لندن از جمله بیمارستان کینگ کالج، مشارکت جراحی مغز و اعصاب لندن، کلینیک هارلی استریت، بیمارستان کرامول و مرکز تشخیصی نیو مالدن فعالیت می‌کند. او علاقه ویژه‌ای به جراحی‌های عملکردی مغز و اعصاب؛ جراحی‌های کم‌تهاجمی هدایت‌شده با تصویر؛ بیماری‌های ستون فقرات؛ و جراحی تومورهای مغز و ستون فقرات دارد. پروفسور اشکان به طور فعال در تحقیقات مشارکت دارد، به ویژه در توسعه درمان‌های جدید برای تومورهای مغزی و بیماری پارکینسون.

او رئیس برنامه ژنومیکس انگلستان برای تومورهای مغزی در بریتانیا؛ رئیس انجمن جراحی استریوتاکتیک و عملکردی بریتانیا؛ رئیس بخش جراحی مغز و اعصاب انجمن بین‌المللی بیماری پارکینسون و اختلالات حرکتی؛ رئیس واحد آزمایشات بالینی علوم اعصاب کینگ؛ و معاون رئیس کمیته تحقیقات و نوآوری علوم اعصاب کینگ است. پروفسور اشکان بیش از ۳۵۰ مقاله بررسی‌شده، خلاصه و فصل کتاب منتشر کرده و همچنین به عنوان سردبیر همکار و داور برای چندین ژورنال علمی فعالیت می‌کند. او موفق به دریافت چندین بورسیه و جوایز معتبر شده و نقش مهمی در بسیاری از نهادهای حرفه‌ای ایفا می‌کند. 

خدمات

هیچ خدماتی اضافه نشده است

امکانات

امکانات این واحد لیست نشده است.

تصاویر

تصویری برای این واحد وجود ندارد.

نظرات کاربران

امکان ثبت نظرات برای این واحد فعال نشده است.

bannerbanner